Електронний аукціон є найбільш поширеним методом закупівель. Фактично, організація-замовник зобов’язаний використовувати це практично для всіх типів контрактів.
Однак організації-замовники не задоволені електронним аукціоном. Вони часто скаржаться на розподіл навчальних і консультаційних послуг. Отримайте якісний сервіс за найнижчою ціною. Те ж саме відноситься і до інших продуктів і послуг. Дуже часто постачальники з високоякісними пропозиціями виключаються через низькі витрат.
Замовник не зобов’язаний вибирати цей спосіб закупівлі. Вони вибирають різні способи, тому що хочуть купувати якісну продукцію. Те ж саме відноситься і до комерційних клієнтам.
Що купити на аукціоні?
З економічної точки зору аукціон найбільш підходить для отримання простого стандартизованого продукту для кінцевого споживача. Наприклад, канцелярське приладдя та офісні меблі, або простий робочий одяг. Ці продукти можна вибрати тільки за ціною.
Торгові компанії і замовники використовують аукціон для закупівлі сировини, будівельних матеріалів і обладнання. В даному випадку це залежить не тільки від ціни, але і від якості товару.
Замовники і комерційні компанії часто кажуть: «Що мені робити далі, ми стикаємося з цим питанням в контракті». При покупці зимових шин для транспортних засобів клієнти готові заплатити вищу суму. В цьому випадку зчеплення вище і триває довше в порівнянні з більш дешевими шинами. Тому вибір постачальників для покупців варіюється.
Щоб виграти електронний аукціон
Щоб виграти, ви повинні виконати 2 умови.
- Точно опишіть продукти, які повинні бути доставлені, і відповідати всім вимогам замовника.
- Пропозиція по найнижчій ціні
Однак це не означає, що ви можете виграти, якщо це буде найнижча ціна. Після закінчення аукціону покупець відкриває частину 2 пропозиції та підтверджує документи. Якщо документів немає або постачальник не відповідає вимогам, покупець відхилив його пропозицію. В цьому випадку переможцем стане постачальник, який посів друге місце.
Аукціонний демпінг
В учасників електронних аукціонів іноді бувають недобросовісні покупці, які виконують різні операції, щоб виключити «зовнішніх» продавців.
Типовим підходом є демпінг, щоб зробити закупівельну ціну якомога нижчою в якості фіктивного постачальника. Очікується, що інші постачальники відмовляться від конкуренції або добровільно погодяться на замовлення на невигідних умовах.
Така психологія аукціону, учасник торгів збуджений і намагається максимально знизити ціну. Ми також не повинні забувати враховувати економічні вигоди. Для участі в тендері необхідно створити вигідний контракт, щоб компанія не опускалася нижче рентабельності, а також не працювала в дефіциті.
Якщо конкуренти явно замішані в демпінгу, то краще здатися і уникнути втрат. У цій стратегії є ще одна перевага. Якщо конкурент виявиться підставною компанією, заявка, швидше за все, буде відхилена. Це відмінне місце для початку.
Як брати участь у відкритих тендерах?
Для того, щоб взяти участь в аукціоні, вам спочатку потрібно зареєструватися в партнерському домені Prozorro. Вам не потрібно турбуватися про таємницю – доступ до ваших особистих даних закритий для інших учасників. Усім було зареєстровано і призначено спеціальний номер, під яким він робить ставки. Аукціони проводяться в кілька етапів:
- після того, як користувач реєструється, він сплачує депозит – його сума традиційно дорівнює приблизно 10% від початкової ціни лота – точна сума буде зазначена у даних конкретного лота;
- якщо страховий внесок сплачено, натисніть кнопку «Участь»;
- аукціон складається з 3 раундів, кожен з яких триває 3 хвилини — переможе той, хто оголосить особливо високу вартість за лот.
Тож на надзвичайно вигідних умовах, не витрачаючи часу, легко та в режимі онлайн отримати право стати власником або придбати право оренди земельної ділянки, нерухомості чи транспортного засобу.
Торги проводяться за участю 3 сторін – організаторів, виконавців і фактично суперників – учасників, які претендують на право придбати той чи інший лот.
Організатори – це люди, які продають або здають в оренду земельні ділянки, нерухомість та інші товари.
Виконавці – це люди, які відповідають за проведення аукціонів, за надсилання інформації про час, вартість та інші тонкощі інших сторін.
За результатами аукціону складається договір між 2 сторонами, а точніше учасником та організатором. Процедура складання та підписання контракту проходить за участю юриста з кваліфікацією, всі дані про лот, а також про те, хто його продає, перевіряються, не допускають ймовірності зустрічі з поганими продавцями. За посиланням ви можете дізнатися більше https://sale.uub.com.ua/news/zemelqnyj-aukcion-v-odesqkij-oblasti-na-prozorro-prodazhi.