Протягом багатьох років у торговому світі існували значні спекуляції та дискусії щодо того, що PQQ буде скасовано, а торговий контракт обмежений одноетапним підходом: ITT.
В даний час існує два варіанти закупівель: два етапи, що включають PQQ та додатковий тендерний документ, або однофазний тендерний процес, який поєднує два документи в одну фазу. У обох підходів є плюси і мінуси.
Одноетапний тендерний процес спрощує процедуру як для учасників, так і для оцінювачів як з точки зору часу, так і ресурсів. Однак це створює високий рівень конкуренції на фазі торгів.
Процес закупівель, мабуть, відбувається таким чином, оскільки відбулося значне збільшення кількості замовників, які видають «стандартизований PQQ» або «стандартизований опитувальник для відбору (SSQ)», який відповідає на всі сектори та містить однакові розділи головний. Це замінило деякі найдорожчі документи, які раніше використовувались для перевірки компаній на етапі ІТТ. Також загальним є те, що тендерна документація доступна на етапі PQQ, усуваючи невідоме і дозволяючи компанії оцінити, чи зможе вона подати успішну заявку на весь процес. Ви можете взяти участь у гонці на веб-сайті sale.ueex.com.ua.
Переваги пропозиції в один крок
Видалення фази PQQ дозволяє компаніям більше зосередитись на тендерній фазі процесу, вона є більш описовою та фокусується на розглянутому контракті, а не на основі даних, як PQQ. Як всі добре знають, проблеми з продуктивністю бізнесу можуть легко виникнути, коли їм потрібно створити складний додаток за короткий проміжок часу. Одноетапний процес повинен зняти напругу та тиск потенційних підрядників, це означає, що вони залишаються зацікавленими та зосередженими на пропозиціях замовлення та представляють пропозицію кращої якості, замість того, щоб проходити тривалий процес закупівель. Це також дозволяє повністю прозорий процес — в даний час існує ризик успішного отримання PQQ і, таким чином, зіткнення з ІТТ, який має занадто складні для бізнесу вимоги.
Це також корисно для оцінювачів, які можуть переглянути декілька питань. Процес оцінки є більш струнким і меншим адміністративним зусиллям, що, сподіваємось, зменшує кількість відкладених, призупинених або навіть скасованих контрактів через проблеми з оцінкою або, можливо, неякісні торги.
Все вище зазначене має призвести до того, що уряд отримуватиме кращі та конкурентоспроможніші пропозиції, а сам процес повинен бути швидким та економічним з точки зору тендерних витрат. Детальніше про пропозицію з продажу майна боржників ви можете прочитати на веб sale.ueex.com.ua/filter/bankrupts-property.
Недоліки усунення PQQ
Однак аргумент полягає в тому, що окремі фази PQQ та ITT є окремими в процесі закупівель, оскільки PQQ насправді може бути корисним інструментом для вибраних учасників і лише пропустити найбільш підходящі частини для заключної фази.
Видалення кроку відбору може призвести до дорогого 0 балів, і неодмінно буде отримано більше пропозицій. Вони можуть перевищувати розмір PQQ і є більш складними, залишаючи величезну кількість даних для оцінки.
Це також піднімає питання про те, чи всі думки мають однаковий рівень оцінки та перевірки, оскільки більша робота створює більше рівня помилок. Що стосується деяких контрактів, адміністрація може насправді збільшитись, залишаючи нас гадати, чи будуть низькі ціни пріоритетом при швидкому прийнятті рішень та попередньому призначенні підрядника. Це особливо актуально для будівельної галузі, а також для проектування та будівництва проектів, які можуть постраждати від «роботи на нижчому рівні».
Що це означає для учасників торгів?
Організації, які подають заявки на контракти, повинні знати про можливі зміни в процесі, тобто про більш високий рівень конкуренції, якщо фаза PQQ повністю скасована. Ви можете розглядати це як невеликий виграш, коли вам потрібно заповнити документ за меншу ціну, але сам ІТТ, швидше за все, буде більш вичерпним і складним. Тендер повинен бути легко розділений за реальною ціною порівняно з багатьма іншими учасниками торгів, щоб бути успішними.